суббота, 8 июня 2013 г.

Модуль 11. Рефлксія.

8 червня 2013рік (субота)

Останній день тренінгу.

     З усього того, чому я навчалася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде:
  • набуте мною вміння працювати з сторінками Вікі
  • вміння працювати за методом навчального проекту
  • ознайомлення з різними видами, формами роботи, використовуючи ІКТ
  • ознайомлення з різними видами, формами оцінювання
  • вміння створювати презентації, буклети, розміщувати хід проекту, результати на Вікі-сторінці, у блозі.
       Якщо сказати декілька слів про власні досягнення, то мені вдалося, було цікаво, зрозуміло, логічно опрацювання практиних навичок роботи з ІКТ: робота з сайтами, створення сторінок у вікі, створення буклетів, презентацій та ін. 
     Мені важко, не зовсім цікаво,  зрозуміло було опрацювання теоретичного матеріалу, в мене не було розуміння, що ми робимо та для чого це. Це розуміння з`явилося, але вже в самому кінці тренінгу. Треба було уважніше слухати матеріал, активніше працювати.
     
      Мені не вистачало часу для обдумування змісту самого проекту, тому що я одночасно вчилася працювати з інтернетом, іншим навичкам роботи з комп`ютером та ще треба було створювати проект. Над цим питанням буду працювати вже під час своєї подальшої роботи з учнями.

     На цьому тренінгу я  досягла поставлених цілей, тому дуже задоволена цим. Тепер вже хочеться впроваджувати усі набуті вміння в життя в своїй роботі. Продовжувати вчитися далі, вдосконалювати свої знання, вміння, навички, відвідувати нові тренінги.

     Дякую нашим тренерам за навчання, терпіння.

     Усім учасникам тренінгу, тренерам міцного здоров`я, щастя, успіхів в усіх починаннях!


         
                                                                  

Комментариев нет:

Отправить комментарий