четверг, 6 июня 2013 г.

Модуль 8. Рефлексія.

Друга половина дня.


     Працюємо з задоволенням. Дійсно інформація корисна, зацікавлені усі. 
На педраді прийшли до таких висновків:

• Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та
включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та
навичок;
• Оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів,
має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на
навичках 21 століття;
• Форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями,
та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та
рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті
проекту, що розробляється учнями;
• Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та
якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується
підсумкове оцінювання;
• Корисно дотримуватися таких дій при створенні або адаптації
форми оцінювання:
• самому виконати завдання (створити продукт, який мають
виконати учні);
• переконатися, що визначені критерії відповідають
сформульованим навчальним цілям;
• обмежити кількість критеріїв до необхідних;
• залучити колег та учнів до створення інструментів
оцінювання;
• написати дескриптори та критерії простою, зрозумілою для
учнів, мовою;
• уникати використання незрозумілих, неточних,
неконкретних слів;
• продумувати порядок критеріїв. Проранжувати і записати їх
від найважливішого до найменш важливого.

Знову практично попрацювали з Вікі-сторінками, закріпили вміння. Дякую тренерам за це.

Комментариев нет:

Отправить комментарий