вторник, 4 июня 2013 г.

Модуль 4. Рефлексія.

Друга половина дня.

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…
Формуюче оцінювання:

• Оцінювання навчальних проектів має: 
• здійснюватися протягом всього навчального процесу; 
• залучати учнів до процесу оцінювання; 
• використовувати різні стратегії оцінювання;
• визначити навчальні потреби учнів;
• перевіряти розуміння та заохочувати до метакогнітивного пізнання (про способи мислення та особливості власного мислення) ;
• демонструвати розуміння змісту та володіння навичками. 
Дуже допомагає цей матеріал

2 комментария:

  1. Дуже науково, хоч вже і вечір. Молодець!

    ОтветитьУдалить
  2. Наталю, Вам вдалося визначити інструменти оцінювання на різних етапах роботи з проектом? Що саме було найкориснішим? Може, у Вас виникли нові ідеї?

    ОтветитьУдалить